Nerden çıktım ben şimdi?

biffs.jpg

Copyright www.jhallman.com

Şimdi efendim, bu blog yazma işi de nerden çıktı? Dünyanın daha yaşanabilir bir yer olması maksadıyla engin kültür birikimimi tüm insanlığa bağışlamıyorum tabii ki… Bunu, daha sonra paralı üyeliği olan bir sitede yaparım belki… Her neyse. Olay şudur. Dün gece biz bir güzel içtik üzerinize afiyet. Ben, birkaç arkadaş ve pek kıymetli bir abi. Şimdi abi deyip geçmeyin, şu aceminin ilk post’unun mihenk taşı bu abi. Kendisinin pek güzel bir blogu var: http://www.acetobalsamico.blogspot.com/ . Link vermek yasak mıdır değil midir, bilmiyorum. Teknoloji özürlüyüm, bu blogu okuyan olursa bunu zaten fazlasıyla farkedecek ileride. Abinin blogunu yalamak gibi olmasın, hakikaten benzeri azdır. Mümkün olduğunca takip ederiz. 2 tane 100’lük rakının üzerine bu güzelim blog’dan o kadar bahsettik ki, dedim “Ben de yapayım bir tane.” Bildiğin özenti yani… Aslında işi zaten bir şekilde yazı yazmak olan birinin, bir de blog açmasına “Deli mi sikti ulan seni?” denilebilir. Ama malum, günlük mevkutelerde boka “Bok” diyemiyoruz. Bir de bazı hobilerimize yer veremiyoruz.

“Beleşe boş alanı buldu, yazdıkça yazıyor” diye sallamayın. Bitiriyorum. Bu blog’da bulabilecekleriniz şöyle: texas hold’em poker, futbol, kitap, film, siyaset. İlki dışında hiçbirinin uzmanı değilim (Tabii ki ilkinin de değilim, ama onu kim kabul eder ki?) Sonuncusuna da çok sık değinmeyeceğim fakat ikinci cumhuriyetçilere sövebilirim arada bir, haberiniz olsun.

Yorum bırakın

Filed under Uncategorized

Yorum bırakın